BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Monday

FAMILY DAY 2013. KUNDASANG & KK


Cerita ini belum di update dgn sempurna lagi .. 

assalammukalaikum dan salam sejahtera semua ..
FINALLY !!  Family day anis ke Kota kinabalu .
6/12/2013.. 10/12/2013
kami memenuhi pesawat Mas ke KK seramai 26org..
ramaikan kan ??


ini aku yang semakin gemok ..insyallah akn turun berat badan lepas ni..


















 terima kasih azfar , belikan kasut n baju utuk :)


yg bawah ni makcik a.k.a banker.. bawak makcik kompem dia sponser . bertuahnya kamiiii. terima kasih makcikk . 
yg atastu baju panas Makde.. dan anaknya kakngah shidah ..
yg bawah ni tekwa anak bongsu makde..
yg tersonyum sipu tudung pink tu dia bini kepada bangteh..
yg baju kuning tu azfar .. ha! ni lh sorg jantung hati aku ..
yg bawah ni pkai topi hitam dan spek mata , pidil . dia ank kepada pakngah aku ..
yg kek atas ni pkai kupiyah n spek mato tu atuk ese . namanya othman .. dia lah pembawa wabak suko melancung kek anak2 n cucu eh..
yg bawah ni dah macam polis trafik berbaju merah ni pulak bangah , suami kepada kakngah dila..
yg baju petak2 atas tu nama dia edin . dia ank ke 3 pakngah aku..
yg pakai topi biru tu pulak bangteh anak kpd maklong aku "mak"


kami sudah tiba di LAPANGAN KK . menunggu transpot


yg bawah ni adik aku .baju pink tudung hitam.
tudung hijau tu kaklang anak kepada makde .
yg rambut kedua2 sama pesen tu adik beradik . dia ank buah aku , belang kuning tu ikmal dan unggu tu dekbab.. mereka pandai bertutur bahasa cina..
tudung hijau tu ija anak bongsu pakngah aku ..
yg bawah ni man ,. abg aku ..

man sedang bergurau bersama ikram iaitu ank buah aku ..

ha.. tudia.. aku dan azfar , pasangan ego sesama sendiri. 


kepenatan melanda kerana menunggu transpot .. kami berhenti untuk makan ..

makanan di sana tidak lah sedap mcm di NS . yg sedap di sana adalah SUP .






pada hari pertama kami terus shoot ke kundasang. ia mengambil masa selama 2 jam lebih ..
percutian kali ini sangat2 menguji kesabaran ,, apabila kediaman yg patut kami duduki tersalah tarikh ...
kami berjam2 menunggu utk mencari kediaman. akhirnya kami dapat satu kediaman.. sampai disana , semua nya ada hikmahnya.. ia sungguh cantik dan pemandangannya.. subahanaALLAH...cantik sgt ..
air sejuk beku ... xda selimut . gila kau beku tido mlm2..





kami adalah org pertama yg merasmikan homestay ini . tuan nya baik2 belaka...



















dari homestay yg kami duduk , kami dpt mgambil gambar dgn latar belakangnya adalah gunung kinabalu !!

ni mat poyo mana pulak ni ..
hahaha . man dan adik..
aku mencari gambar aku berdua dgn azfar tp xjumpa. siapa lh yg padam ... ggggrrr !!!






































baru aku tahu . dia gayat tinggi rupanya.. haha..





































ni jambatan tamparuli

























best naik benda ni ,, bawa daku pergi.. tinggi tinggi tinggi lagi , kita lari dari realeti ..

























selepas kepenatan apalagi .. tidooo..





INI PULA GAMBAR MELALUI HP JADI XBERAPA CANTIK :)


























No comments:

Post a Comment