BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Wednesday

RAYA 2013 !!


ASSALAMUKALAIKUM .

salam sejahtera semua .

saya nurul natasha farahanis bt hj.ismail nk ucapkan selamat hari raya , maaf zahir dan batin 

maaf terkasar bahasa atau terkecil hati .

maaf ya .

ok hari ni anis nak masukkn gambar RAYA anis tahun ini .
sblm buat apa2 , bermaaf2an .



pada raya pertama macam biasa anis pergi ke kubur arwah ayah , uwan , pakcik .

selepas itu pergi ke rumah atuk dan nenek belah ayah . macam selalunya ,
ini lah gambar family aku bersama nenek atuk dan palong dan makyung bersama sepupu2 aku .








:) lepas tu pergi rumah atuk ayah kpd ibu 


pakteh abg ibu aku tinggal dgn atuk , pakteh masih bujang .

 baju biru tu makcik aku , dia tutup rumah dia lepas tu duk rumah atuk untuk layan org dtg raya .



lepastu rumah maklong . aku pgg mak . akk kepada ibu aku 






gambar yang telandar dikatil itu adalah abah . suami kepada mak long aku . yg telah 4tahun koma . xsedarkan diri .
mari doa untuk dia kesihatan dan keajaiban berlaku suatu hari nanti , dia bangun dan macam biasa menjalani kehidupan.





:) lepastu pergi rumah makde akk kepada ibu aku jugak , 










lepas tu drive dri NILAI >> CHERAS ( BTS)

beraya di rumah man , rumah along , alang dan rumah mak man .








kejadian malam di flat man .
apabila 19 org dlm lif , dan lif rosak .
yaallah , punyanya sesak nafas . tapi aku cuba tenang kan diri .api semua berakhir dgn smua nya selamat
alhamdulillah .

lepastu beraya di rumah bakal kakak ipar . 
NILAI >> BANTING 
terima kasih kepada keluarga kak yanti sbb masakkan daging landak , arnab untuk kami .








lepastu beraya di kampung Azfar .
NILAI >> KG.JUAR seri menanti

atuk , uwan , mama , makngah dan sepupu azfar saja ada .

maaf you xdtg raya rumah KL . sbb mama dah kerja , jadi i takut mama penat .
lagi pun masa kat kampung mama dah tunggu . kira sekali beraya dgn semua lah tu ye syg :)








terima kasih TENGKU ,SALAM ,ADDIN , AZRIQ (kkmt) ,MUZZAFAR (kkmt) , ZATTY kecik (kkmt)
AKWAN , KASHA , YANA , KAKLANG yana , APIS , ACHIK, AMIR , AKMAL (member nazrin SEpang) , are-B, kerana dtg rumah aku beraya :)

family azfar >>




family makde >>


YANA ,ACHIK, KAKLANG DAN APIS >> kawan aku yana yg aku syg

sayangnya yg lain xsempat aku ambil gambar .
sampai sini saja .

tahun ni aku beraya rumah kawan ku yana dan salam saja . 
:)

selamat hari raya .
itu saja nak kata ,
hehe
semoga kita sempat beraya ditahun yang akan datang :)

wasalam ...

ouh ya . last2 >>

hari raya ni aku sekeluarga bersantai2 dan mancing di BAGAN LALANG .