BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Saturday

LAST MOMENT di KKMT & MELAKA

assalamukalaikum , semua , dan salam satu malaysia
sudah lama anis update blogger , ni lah gambar kami di  last di 
KKMT PE 5 .

sarapan pagi :-




tunggu lecture datang ...........   :-










mula kelas = under ground cable



























makan & bergurau












interview kerja di JOHOR --->>






koir & JAMUAN MAKAN juara koir :)





minggu gambar bawah ni . minggu paling aku xsuka di kkmt .
minggu hilang sabar aku . xda mood . sakit hati . dan paling teruk banyak memaki hamun . tengok muka aku pn dah tau ... 
di office lecture.











lepas bala tu , hilang kan tension dgn enjoy !!

karok

wayang





main gila





lepastu kelas lagi .. aircon >> 












DIN / TENGIT 
-XCDENT , 2JARI KAKI PATAH URAT PUTUS , MASUK BESI..







jAmuan makan SEM 5 >> KFC






JAMUAN AKHIR DI HOTEL SRI COSTA 
bertemakan ala-ala arab .








terima kasih kepada semua yg telah menolong anis ,,
terima kasih hadir dlm hidup anis semua..
anis gembira dapat kenal kamu semua .
terima kasih lecture yg telah mengajar anis dan rakan2 .
tunjuk ajar encik2 & puan / cik amat kami hargai.
terima kasih rakan2 seperjuangan yg telah lama anis anggap keluuarga .
terima kasih encik2 perhebat kerana ngam dgn prangai kiteorg dan saling bantu membantu :)
anis sayyaaannngg semua 
semoga panjang umur kita berjumpa lagi .
anis nak mintak maaf jika ada terkasar bahasa dan terlanjur kata ,
atau terpinjam /teramik barg2. halalkan semua ye .
oh ya duit kelas ada lebih lg  nanti jika ada masa lapang , anis akn gunakan duit itu utk masukkn semua cd dan hantr pada semua.
insyaAllah ..

tamat lah disini kenangan yg kita lalui . 
semoga ikatan silaturahim ini xakan terputus  
amin . jaga diri masing2 ok :) salam .


aku & azfar di kilang paksu (azfar)

ni lah hasil tangan azfar sendiri  ..
tabik dan kagum dgn nya selalu :) 








No comments:

Post a Comment