BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Thursday

aktiviti - JULY 2013 -


MUSIM DURIAN .

Terima kasih banyak2 MAK ( maklong aku ) sebab dah bangi banyak sgt durian kat kakak,
man dan azfar , terima kasih mak sbb siap tolong kupaskan sekali . =)

sayang mak .

terima kasih PAKTEH sbb selalu cari durian untuk kami semua .

sayang pakteh jugak .


yg bawah ni pulak sambut besday atuk , wan indok , kakngah , abg izam 

kami keluarga kuat makan :) 
setiap bulan ada saja majlis makan2 yg dia nk buat .
makan , makan , makan , makan dan makannnn saja .






 <<mereka adlh sepupu dan ank buah saya


GAMBAR MAJLIS HARI LAHIR SEBELUM2 NI >>>

KAKLANG ( sepupu )



besday baba ( pakngah )


besday BANKer kami MAKCIK laahhhhh  !!

GAMBAR BAWAH NI BESDAY ATEH (sedara )
 << ibu 

 << abg

 << wan indok

 << ni dia besday boy ateh

<<apak ( adik atih )

 << wan ateh ( mak kpd ateh & apak )

 <<budak gemok xterurus















SAMBUTAN HARI LAHIR BERSAMA KELUARGA AKU di KL 

>>>











selamat hari lahir semua
semoga panjang umur dan dilimpah ruah rezeki oleh NYA kpd kamu .
semoga pejalanan dan apa yg anda semua rancang berjalan dgn lancar dan diredhai oleh NYA .
semoga dikurniakan kesihatan yg baik dan sejahtera sentiasa hendaknya .
amin2 yarobballalamin ......



MASUK CERITA LAIN >>

ayu mintak tolong aku teman dia pergi kedai moto , utk servis moto LC dia .
jadi dlm pjalanan balik , aku teringin pulak tgok tempat penetasan telur penyu .
jadi ayu pun layan je kehendak aku . 
ni lh dia ..






ni lah keje azfar , amat , mus dan ishak , org susun fail diorg main ping pong pulak bulan2 puasa ni .
yg xleh bla , EN .HAFIS ( lecture ) pun join sekali . ni 11/7/2013 khamis .







oh ! ya , aku cek2 fail utk amik keputusan SPM korg pelajar2 elektrik  , dan aku jumpa ni >> si senget .
haha . aku cek semua dlm fail ko senget hahahaa.....


dan bila aku nak balik rumah ,
pergi ke kereta , nampak 2 batang pokok yg berbeza ada tercacak kat wiper kereta aku .
siapa punya kerja ni ???
bagi lh bunga betul2 ke , nota ke , hadiah ke .

errrrrrr~ 

bulan puasa ni , aku xcuma g kelas dan balik kepenatan tido lh apa lagi 




lepas tu , balik nilai berbuka dgn sederhana



GAMBAR MAN DAN IBU

manja sgt , menyampah . hehehhe



 << man dan adik





- TAMAT-

No comments:

Post a Comment