BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

- MAIN GILA DI GENTING 22/3/2013 -


anis pasped versi baru ( chubby ) hehe . berat saya dah 50 kg , sbb selera makan menjadi2
sejak solo ni . haha tension kata kan .... # tangan tibahu mata keatas

pada hari khamis adik aku balik dari langkawi .
jadi ibu jadualkan kami pergi genting .
kami : ibu , abg , man dan adik je pergi .
makcik bank kami xikot sbb keje , azfar xdapat g sbb ada kenduri kat kampung
sambut besday anak paksu . lau bawak azfar ibu nak bawak ahmad yahzan sekali ( black sweet )
kawan baik aku , man dan azfar .


jadi pada 22.3.2013 hari jumaat oppss x g solat jumaat pulak .
hehe , bertolak pada pukul 9 pagi . dan kami sampai sana terus bli tiket dan terus bermainnn .

hahahhaa. masa untuk main gilaaaa.
aku xnaik tiang tinggi tu yg dipanggil apa erk , aku lupa lh .
cukup lah sekali aku naik , boleh hilang semua igtan . hahaha


















rumah ku syurga ku ^____^

1 comment: