BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

HaPpY bIrThDaY mAn !! yg ke - 21 tahun

masa hari lahir ibu , man org nya yg kumpulkan semua sedaramara dan akk2 nya datang rumah ,
ni masa ibu pulak yg buat utuk man .

sambut besday man pada 16/3/2013 .
kami semua senang dengan kehadiran man di sini .
terima kasih man kerana sudi tinggal dgn kami dan bantu ibu :)

man seorg yg rajin sgt2 . dan terlalu manja dgn ibu . ish2
mlm2 mesti dia letak kepala di riba ibu utk manja , dan abg aku di sebelah
pandang rasa nk tumbuk . hahahha . lalu ibu tenang kan abg dgn menggaru2 kepala dan urut2 blk bdn abg .

pada masa itu aku kat rumah bujang di melaka.
tiap kali ibu telpon aku msti diaorg tgh buat cmtu . eleh nak berlagak lh tu .
nasib hp aku xleh 3G lau x sebok call aku . eeee~
cuma anta gambar je kat aku dlm whatapp dan wechat .

eh ! cerita banyak pulak kn , jom teruskan dgn tujuan aku wt entry pasal man ni .
jom .. 

hari lahir man man dpt jam tgn dri ibu dan 3 ekor kambing dari ibu dan abg . hehe
siap pakai reban lg kambing tu tau . comel sgt .
dan aku bagi anak patung kambing . 
adik pulak bagi asesori telpon warna pink . 
dan azfar pulak belanja PIZZA 6 kotak besar punya utk abg syg dia . haha 

jom kita tengok besday man disambuttt ~

xsempat nak letak gambar ikot urutan sbb abg anis nk guna lapptop . 
issshhhhh ~ abis lh qouta internet kau .hahaha













eh2 man kena telor hehe  . . nasib baik kiteorg lumur kau dgn taik . man2

No comments:

Post a Comment