BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

HaPpY bIrThDaY IbU ~ 11/3/2013 - 1967



SELAMAT HARI LAHIR IBU ,
SEMOGA PANJANG UMUR DAN DILIMPAH RUAH REZEKI OLEHNYA KPD IBU .
"dapat lah kami melancung sana sini bg pedped duit " 
SEMOGA TAHUN SETERUSNYA 
KURANG-KURANG MEMBEBEL 
# "ped dah mandi lum dah pukul berapa ni ?" ( belum ada mood nk mandi ibu ) " xda nk tunggu mood2 deh mandi " "ped rumah dh sapu lum ?" "ped dah angkat bju kat ampaian lom ?" (baru 5minit lepas ibu ) " jap lagi raba balik " "ped jgn lupa menyapu tu tunduk2 skit sapu bawah2 almari " (sedang buat ibu ) " jgn lupa alas kaki tu kibeh2 sikit " ( sedang buat lh ni =,= ) " ped apa salah eh masukkn air dlm peti ni , kan da abis semua nk bercakap lh " ped masak nasi bolom ? xkn nak tunggu org kolumpo dtg masak kn ?" ( kan dah ada man dri kolumpo kek umh ni  , termakbul doa ibu dari dulu ckp org kolumpo dtg kje sni ,dah dtg pn )

DAN LAYAN KAMI SEPERTI BUDAK KECIK 
# walaupun sudah besar masih lagi ibu nk tnya "dah ketip kuku ?" "dah makan?" "ibu suap kn nak ?" "da korek telinga?"
" meh sini ibu buat "

ok , cukup cerita di situ , 
mulanya cerita , sedang aku sebok di kolej menhandirkan diri dan menguruskan 
progrem futsal yg kolej anjurkan yg masa tu aku sbgai jawatankuasa perwakilan pelajar memegang jawatan keselamatan dan kebersihan . " kutip sampah " huhu dan malam hari sabtu uh hari bersejarah aku dlm mengenal erti pengalaman hidup, klu xda org selamatkan , mungkin aku xdpt smbut hari lahir ibu  . haha , rahsia ~shhhhhh
keesokkan ada gegau bersama rakyat KKMT anjurkan . 
hari lahir ibu pada 11/3/2013 AHAD 
aku terlibat dlm KOIR bersama PE3 yg merupakann kelas aku . dan 
terlibat menjaga koperasi ( saya lh yg buatkan muchmellow utk korg ) hehe. .

lepas selesai semua kje , aku pun bertungkus lumus bersiap balik cepat dan bawak
azfar , ayu , fong dan kyky g umah aku .
sampai sana aku lihat semua telah separuh hidang , dan pada ketika itu ibu yg xtak tu pape 
melihat ramai yg ada di rumah . 
aku balik dan terus suh ibu mandi dan pkai bju cantik2 .
malam itu selamat lah sudah sambutan hari lahir ibu berjalan dgn lancar .
lau bukan kat rumah aku sendiri n bukan hari lahir ibu aku time tu , da lama aku tumbuk seseorg ni . eeee ~ geram pulak aku ngn kau , lau terasa bagus sgt ! " eh ! ibu tgh baca erk ? hehe . " ( ibu nk kata " ped kau jgn nk membelash org lg eh ,nk jadi samseng pulak kau" ) pedped tau ibu nk kata camtu , hahahahaha .

okey untuk penambah perisa ni lah hari lahir ibu anis pasped pada 11/3/2013 
umurnya 46 tahun . 
happy brithday ibu , maaf lambat update blogger . 
bz lh sem ni . 

yg perempuan kene suap tu adalah ibu anis pasped , nama ibu : hanisah bt hj. othman . berumur 46 tahun . panggil ibu / ani
baju merah hitam adalah abang ku , nama dia danial iffatul anis bin hj . ismail . berumur 23 tahun . nama panggilan : danial , danny ,fatul  .
yg baju kuning tu adalah anak buah aku ikhram , anak kepada sepupu ( anak maklong aku )
yg kat tangga tu anak buah man , pggil dia mira / mela sb dia suka melalak
yg baju pink suka sebok tu nama dia misha atau manja anak buah man . anak kak ateh
yg buat peace kat bawah sedang bbq pggil dia abg zai , dia suami kepada kak ateh dan papa kpd manja dan rayyan . rayyan yg mana ? tu yg pkai bju biri superman tu .
yg atas ni perempuan baju kotak2 adalah kaklong ( akk man ) dan sbelah sdg amik gambar tu adalah suami kpd kak long pggil dia abg sham .
yg bawah sebelah kanan ni adik man , nama dia shima . cntik kan ? dia ni lembut orgnya xmcm abg dia . haha .

yg sedang bbq kat atas tu adalah sedara belah arwah ayah aku . xsilap gmbar ni time besday man . hehe termasuk pulak sekali kt besday ibu . xpe2 hentam saja , nanti ada gak entri pasal besday man . 
ha ! start bagi hadiah . org pertama adalah ikram 

 lepas tu aku yg bgi

ni lah keluarga kami yg sempoi dan happening ^___^ alhamdulilah aku bersyukur dapat kebahagian begini .

 anis pasped sedang tunjuk kpd mereka cara memakai hadiah yg aku berikan iaitu pegurut kepala .

 selepas aku , azfar , man , tengku dan abg & kak yanti , oh ya kak yanti adalah makwe abg aku .




melihat gambar diblogger aku , membuat kan aku tersenyum kerana semua mereka2 tersenyum sekali .
terutama kaklang shaz senyum sokmo






 manja2 , haziq merupakan anak buah man anak kepada kaklang man .

okey yg gambar bawah ni dari camera abg aku . jadi dia ulang tayang balik gambar yg mula2 tadi .

tapi ni gambar yg lain , xsama dgn yg aku punya . cuma masa amik gambar saja yg sama.
jadi roll  lh lgi kebawah





 gambar bawah ni gambar aku dan kak yanti ( gf abg ) yg sblah kanan tu gmbr ibu dan ayahnya hj .othman
eh2 . tu ada gamabr FONG DAN AYU , kawan aku dri kolej dan umh sewa .


- TAMAT -  

2 comments: