BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Sunday

>> aktiviti bulan 3 dan bulan 4 ^__^

everybody put ur hand up !
hai , anis pasped di sini .
kali ni aku nk campur adukkan semua cerita . 
kita mula dari besday makcik , mak ( maklong ) , ikhram 

>> birthday makcik 
selamat hari lahir makcik . semoga panjang umur dan dilimpah ruah rezeki oleh Nya . 
boleh lh bawak kiteorg g jalan sana sini " HOLIDAYYYY time"
hehe .

>> birthday mak dan ikhram 




cerita last sem 4 smk 3 di kkmt 


>> gambar kelas aku PE 3 kior


>>  gambar aku dan rakan2 iaitu din dan ayu 

last projek , alhamdulilah semua bjlan dgn lancar , tanpa kecederaan 
sorry muka poyo pulak . hahaha.


 si masam dan si tengit xboleh bersatu .
hahah . aku dan din .
member buat gaduh .

din dan ayu . pemalas !

>> BERIA2 RANCANG JAMUAN , AKHIR EH , MAKAN KFC JE 
EMM . TENGOK LH GAMBAR NI ~
jamuan PE 3 di KFC .








>> GAMBAR HARI LAST DI KKMT

>> 2 HARI sebelum abis sem 3 ni . kami ada buat exam CIDB .
penting tau .
alhamdulilah , seperti yg dkehendaki , aku berjaya buat dengan jayanya . 
aminnnnnn ~

keesokan hari nya , kami stay di cafe kolej .
untuk tunggu pensyarah belanja PIZZA ,
\tp lama sgt kne tunggu , aku pun bla g pekan .
so , xda lah gambar mereka melantak pizza .












>> aktiviti yg aku buat di melaka .
memandu , g kolej , teman fong borak n tgok tv dan fly fly fly 


hahahahah . sampai azfar , man , ibu asik col aku kat mana , buat apa ..
grrrrrrrrr ~ 
aku kat umah lah umah! 
aku tido . 


>> tp haritu 1ST mancing di tepi pantai 



>> gambar bawah ni aku dapat dari zameer . 
haha . alhamdulilah islam sudah . 

>> makan bersama 2orang housemate iaitu fong n kyky . termasuk ayu jugak


>> hobi aku adalah TIDO 



>> bawah ni gambar aku g kenduri kawin akk WAN / keju . kat BTS 
bersama azfar dan unty ana ( mama azfar )


>> nak terima kasih kat dendut sorg ni .
iaitu ajim ( xbf kyky
terima kasih bg ole2 dari tioman .


>> gambar ayu , fong , angah dan faiz dtg rumah aku . 2hari 1 malam 

- MANCING 
-BBQ
-LEPAK





- tamat -

terima kasih melawat :)

oh ye . rasa nk masukkn gambar adik aku pulak .





adik dan kakak


No comments:

Post a Comment