BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Monday

4/2/2013 - 6/3/2013 banyak kenangan TEtapi sikit gambar

BANYAK SEJARAH BULAN 2-3 .
KENANGAN PAHIT MANIS SUKA DAN DUKA
TAPI XSEMUA BOLEH AKU KONGSIKAN .
GAMBAR HANYA SEDIKIT , YANG LAIN TAPIS DAN TIDAK BOLEH DITONTON
UMUM . =)


GAMBAR2 BERSAMA RAKAN DI KOLEJ :







 di koperasi 



makmal elektrik 3 fasa

di bay



5s - bersama2menjayakannya

EH SESAT PLK GAMBAR BWH NI . 
GAMBAR WAN DAN IRA .
aku saksi diorg bercinta , xcukup berapa hari , dah putus,
cinta mmg xsemudah itu dik . 
kalau sedia bersamanya , kita kena sedia untuk kehilangan dia jugak .
ada jodoh ada , xda xapa ..
lagi bagus berkawan , dari fikirkan masalah cinta ..
sweet 19 kn ? jauh lagi perjalanan . sabar je ok ..



DAN SEBELAH TU PULAK GAMBAR AKU BANGUN TIDO
gambar ayu dan en.saiful , dan sblh tu gambar ayu dan en.syikin .
dan bawah ni plk gambar aku dan ayu . dan en. din
haritu , aku xtahu knp bnyk sgt aku makan . haha . tu yg amik gambar . benda remeh pn aku nk bgthu kn ? itu lh aku . aku xbnyk ckp , tp aku suka bercerita .
minggu tu ayu buat kek bg dak kelas pe makan juga pnsyrh . hehe .
jadi aku pun apa lg coklat kn , balon saja .
gambar aku dgn en. razali dan fakhri
bwh tu pulak gmbar ayu dgn din tengit . jgn dekat ngn din ni . bau dia busuk sgt . hahahahha
gurau je tengit , jgn pegang kepala aku sambil jampi tau . setan mmg bnyk lam kple ni .



minggu tu bz sangat sbb kolej ada wt GEGAU bersama rakyat .
ada pmeran ada mcm2 . jadi pengarah mintak kami PE 3 utk buat persembahan nyanyian , jadi kami pun belatih . ni kteorg ada di dewan kuliah .
happenig sgt :) bersama pensyarah IT .
lepas kepenatan cas betri mata . membuta dipetang hari . dan bangun , g makan bersama kwn2 . ayu dan fong .
kyky mana ? dia xda . kua jumpe laki eh . haha . yelah . orang ada laki kn .
lau fong pn kua ngn laki dia , dan ayu pn g keje , tinggal lh aku sorg , layan diri dgn kepala gila2 . hahahah











pada hari sabtu ada perlawanan FUTSAL yg dianjurkan oleh KKMT .
aku sebagai JJP kolej jd bahagian keselamatan dan kebersihan .
celaka betul kne kutip sampah . haha . kalau aku kerja sejam boleh dpt rm 100 .
ni jaga dari pagi sampai kul 6 ptg . kerja gila . btw xapo lh pahala . apo nk buek xdtg meeting , apa lg org main bagi lh kerja kt kita . sabar2 . hahah .


bawah ni gmbr aku dan fatin . oh ! fatin terima kasih sbb bg pinjam kain hitam tu . 
gambar sebelah ni adlh fong dia kne jaga koperasi dgn kyky.
ha tu dia gmbr fong n kyky .

bawah ni pulak pasukan PE 3 utk futsal .
yg berdiri dari kiri : fakhri , apis ( adik ) , rasul , din , cik syikin ( pensyarah PE3 )
baris duduk : azfar , amat dan en.razali



team pe 3 menang pada perlawanan pertama dgn abg senior .
dan kalah pada perlawanan kedua dgn ikbn ..

BUDYZZ ~ 



xleh lupa kenangan kenangan smua ni .
biar lh yg lain disimpan tnpa diketahui .


apa yg aku pelajari adalah , susah utk mnjaga hati kawan .
xsemestinya kita boleh paksa mereka seperti apa yg kita nak .
hidup aku biase , org nk ckp apa ckp lh , aku xamik hati jgn ckp tu berbaur2 ajak bgduh sudah .
aku hnya suka memerhati , tp mendiamkn diri .
aku tegur depan2 klau xpuas hati .
cara aku tegur secara berkhias , dan cara aku nasihat dlm nada perli , dan cara aku nak korg faham dlm percakapan aku ada maksud tersirat dan tersurat , jadi paham2 sndri .
aku suka bila aku berkhias / perli org akan terdiam sejenak dan berfikir dan sedah salah nya.
aku xsuka cakap terang2 dan org tu xfikir dan terus sampuk mrh kn aku blik . haha



gambar 1 mndtgkn mslh .
mslh apa? rahsia . 
setiap gambar ada kenangan dan jalan cerita nya sendiri . yg xdapat aku jelas kerana blogger aku umum .jadi hnya simpan dlm memori yg hnya dikongsi dgn org yg terlibat dan mengetahui .




!).#.@)!#   xleh lupa .
terima kasih angah tlg aku .
jugak korg =)
 << ANGAH 


FAMLY :-

G MEMINANG >>






CERITA SEBELUM INI ADALAH >> http://anispasped.blogspot.com/2013/03/bandung-jakarta-indonesia.html




TERIMA KASIH MELAWAT BLOG . APA YG AKU PELAJARI ADALAH , JGN BALAS DENDAM ATAS APA KEKASIH MU LAKUKAN . WALAU PN KITA SABAR ATAS SEMUA PERKARA DILAKUKAN OLEH DIA , TETAPI BELUM TENTU KEKASIH KITA AKAN SABAR DENGAN HANYA 1 PERKARA YG SALAH KITA LAKUKAN .
JIKA IA TERJADI , MAKA ANDA AKAN KEHILANGAN DIA .

DAN PELAJARI LAH , JIKA KITA SEDIA TERIMA DIA , KITA JUGA SEDIA UTK KEHILANGAN DIA ^_^

AKU SEBAGAI PEREMPUAN YG XDA SELERA DENGAN LELAKI LAIN . DAN XGETI BERCINTA .
HANYA HAPPY KAN DIRI SENDIRI DAN TIADA SIAPA HALANG KECUALI DIRI SENDIRI .
FREEDOM 4 EVERR . LAYAN HIDUP SENDIRI . THAT WHT I WANTIT .. =)

SEMOGA HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI .
LAMPU BIRU JGN MENYEMAK DLM HIDUP AKU ! MENYUSAHKAN .
MUMIA DIKEPALA LILIT2 JUGAK . HUH !


No comments:

Post a Comment