BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Thursday

cErItA : rumah , PE 3 , innershine dan JPP

salam sejahtera semua . 


hai , selamat dtg ke blog anis .
minggu ni anis nk kongsi aktiviti anis dan apa yg blku dan siapa di sekitar anis
jadi jom kita mula kan dgn cerita di rumah anis dahulu .

pada hari tu , ikan kat kolam anis mati , ikan rohu sebanyak 200KG .
tp ikan tu blm timbul lagi , jadi man masuk kolam dan tangguk ikan2 tu smua bwk naik darat , dan
kemas2 dan cuci trus g jual scra borong . dpt gak duit nya wlaupn dpt sikit sgt ..

tgok ayam tu . itu lh cukanet . yg aku bela dari kecik , kesian dia seseko je , nanti aku nk sembelih ayam azfar iaitu abu yg sllu belasah cukanet aku .


masuk pulak cerita tentang PE 3 . 
KELAS AKU . 
jommm kita lihatt :-









tido tidooooooo                                                             tgok bwah ni , en, din tgh pelok zul haha

 en. azmi pkai bju hijau ni . : selamat hari lahir , smga pnjg umur dan dmurahkn rzeki =_


 duduk rpat2 , btmbh syg
 rasul dan zuhaimi ditugaskan utk mmbuat air kelas setiap projek bjalan .




 projek membuat stor

vidio gambar bergerak  haziq ditampar oleh en, din


bergurau saja =)


ni pulak VIDIO GAMBAR shina .kelas IT . hehe . saja amik , sbb dia nmpak smart sgt dgn vespa 


MASUK pulak cerita pasal rumah bujang aku .
apa yg terjadi??
hahaha. kiteorg saja2 menggatal mencuba
INNERSHINE dgn buah prun .
kecantikan wajah bermula dari dlm .
ahhaahha " seri innershine lh "
jom innershine sblm tido 

JPP !!  maksudnya : jawatankuasa pewakilan pelajar ..
bukan penutup longkang yg btulis JPP . 

btw , macammana aku dpt jawatan itu ? ia dari pilihan raya .
aku dan ayu menang . dlm kumpulan letrik.
macam mana aku boleh ada dlm senarai ?
cik syikin pensyarah kami tu yg msukkn nama . issshhhhhhh!

ibu aku marah sebab aku berjawatan , sbb dia xsuka aku balik nilai lambat .
sampai ngjok xcol2 aku .
hahahha . kelakar ibu ni . 
ibu kakak pun xsuka dpt jpp ni , dah mintak tolak diri dah , tp ustad xkasi ..
nk buat cmne .
lagi pun buang masa je , asalkan buat wyering berdua je ngn ayu .
org lain dah siap .


tapi seronok jugak , sbb dpt knal kwn2 baru .
walaupn anis xbnyk ckp , tp ada jugak mesranya .
lau muka masam je tu , mknanya ada mslh / penat sgt2 .

ni lh dia membe baru aku di kolej 

JPP KKMT :







MASA HARI SELASA 29/1/2013 
kami pergi ke putrajaya : 
ha ! baca kt bwah ni , 

btw . kne bgun 6 pagi . siap dan smpai kolej hahahha . org yg lewat . maaf korg krna mnunggu ..

sesampai je kat sna , aku mmg xlh nk dgr ceramah . 
lgsung xminat ..
aku pn elakkn dari tertidur ..
tgok ayu , amik gambar . dan tahap gaban ! aku nak tertidur .
aku pun mula lh xtau nk buat apa ..
lalu kira lampu tungsen kt atas dewan tu .
ada 253 biji yg dipasang ..
dan 41 lampu di bhgian dinding blh kiri 
kanan pun , 
then aku tgok vidio . 
then , ouhhh , dah habis da ceramah org tu .
keluar dan melihat mereka makan2 . manakala aku mgambil gambar 


 makan kat RNR .







makan bersama kawan baru :-


peace :p

tamat :)


jika nak tgok cerita sebelum ni . 
click kat sni :-

>> http://anispasped.blogspot.com/2013/01/aktiviti-awal-bulan-1-2013.html

>> http://anispasped.blogspot.com/2013/01/22122012-wedding-kak-as-abg-apis.html

>> http://anispasped.blogspot.com/2012/12/121212-kaklong-dan-abg-apis-tahniah.html

>>  http://anispasped.blogspot.com/2012/12/masa-untuk-melancongggg.html

>> http://anispasped.blogspot.com/2012/11/happy-birthday-to-me-selasa-231o2012.html

yang lain , cari lh sendri . roll kebawah sampai garisan biru , dan clik tarikh . pastu pilih tajuk mana nak tengok :p





walau pun aku sedang bersedih skrg .. xbermakna bersedih selamanya ..
allah itu maha adil syg ..
sye hnya mintak kamu mncintai dan myyagi saya seperti kamo mynyagi dia
dan sye hanya mintak kejujuran kamu dan nk kmu ambil berat hal saya ..

i love you syg . 
walaupn kasih syg dkongsi , 
xbmkne sye bnci kn awk .
dan xbmkna sye mrh kekasih yg awk plih .
saye hnya mmpu pendam dan xmemarahi awk

you .. love you ..


kepada smua . andaikata anis tiada dimuka bumi ini .
ini lah diari dan kenangan anis utk kmu semua .

seperti arwah2 sblm ni meninggalkn kita , telah membuat blogger ini sbgai kenangan ..
begitu juga anis..
anis akn letakkn aktiviti anis dan knagan anis dlm blogger ..
supaya nanti , bila igatan hilang , hp hilang , pendrive hilang , laptop kne jgkitan virus , anis hilang , mahu pun seseorg yg hilang , kita boleh melihatnya juga di blogger ini . jika blogger ini 
tiada lagi ..
anis siap burn setiap cerita dlm CD ..
boleh tgok berulang2 ..
jika CD itu patah ,
anis simpan dlm pendrive.
jika pendrve itu hilang ..
anis telah masukkn dlm memori ..
jika memori itu patah ..
anis hanya mmpu print cerita dan sediakan buku kenagan .
jika ia lusuh ..
anis akan balut nya dgn plastik ..
jika plastik itu memasukki air ..
anis simpan didlm peti , 
jika peti itu hilang ..
anis buat satu bilik sejarah ANIS PASPED di bilik anis sndri .
siap limenit .
xkn jd pape . hehe 

harap maaf kepada sesiapa yg sakit aty ngn prgai anis. maaf jika anis ada buat salah
kenapa tetiba toucing hari ni pn xtau .
hahahhaha..

pandangan makin tidak jelas , membawa kereta tertidur, silau , dan sukar gembira.
sllu rasa ngtok . dan cpt penat . sllu sakit blh kanan . 
xtau knp ...

g cek . mmg xlah kan . haha .

okey , sampai sini saja . minggu depan xtau lh nk update crita apa pulak ...
tunggu je lh okey .

hari ni hari jumaat : g solat jumaat okey :p
ouh ye . pagi td , 1st time aku tgok abg siap g kerja .
hehehe .
good luck abg .
anddd .
ouh , hari ni azfar , amat , rasul , mior dan zamer ada wt hias kt river crus . kek melako .
good luck syg :p
buuat cantik2 , kalahkan uitm semua ..
mesti cantik lau dpt amik gambar =)

tapi baik aku duk umh , dpt update blogger , tdo ..

oh ! ESOK mama azfar dtg rumah.. 
apa nak sediakan ye .. emmm .. 
ibu dan mama 2 org tua yg kuat berjalan . 
makcik aku pun sama 
ish2 .....

kepala nk melancong je ..
jgn lupa bawak saya sama =) hihi 

aku dah melancong ke luar negara
sprti :-  Korea , Hong Kong pn dah singgah , Brunei , lepas ni apa pulakk errkk
kita tunggguuuuuuuuuu ~ 

ouh ye .. lau blm tgok cerita psal anis g melancong , jom lawat . senang je , click 
kt bawah  ni :-

korea & hongkong >> http://anispasped.blogspot.com/2012/03/melancong-ke-incheon-korea.html

Brunei >>  http://anispasped.blogspot.com/2012/12/masa-untuk-melancongggg.html


orite  .. tataattaatatatataata
terima kasih baca smpai bawah ni 

2 comments: