BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Saturday

ramai yg melemparkan senyuman . tetapi kita tidak tahu sebaliknya


salam sejahtera semua.
terima kasih melawat ke blogger aku =)
sekian lama aku tidak update story n gambar2 .
kini aku kembali !

mula2 mesti lh gambar keluarga =)
dan orang tersayang . juga sedara .
azfar dan man sedang leka bermain dgn anak kambing .



kasih sayang antara manusia dan haiwan .



lepas abis myayagi kambing . dan kami pun makan kambing
buat BBQ .
hihi




waktu bergembira untuk keluarga =)








gambar bawah ni pulak . kteorg g petandingan memancing kat PUTRAJAYA .
tp xmenang pun .
dapat penat je . haha






aku nk letak gambar bersama housemate aku .
aku , bella , chong , kyky dan kak nadia
dan ayu adalah member 1 coz ngn aku . ( letrik )


mereka yg gila2 . ayu datang rumah sewa , melangkah masuk rumah . lalu hp ayu berbunyi lagu apa tah ad lirik " i roll my head ...... " apa tah . lalu mereka bertiga (ayu , bella dan kyky ) memusingkan kepala , dan membuat tarian kepala rock . kepala budak btl korg ni . 
korg xphm erk ? tp diorg phm ap yg aku cerita kan . lau xfaham abaikan saja . haha
=,= penat lh penat . 










gambar bawah ni pulak . gambar semasa di kolej komuniti masjid tanah .
mereka ada lah member2 aku d KKMT 



lepastu aku nak masukkn gambar kelas letrik aku pulak .


Orang memandang sikap kami kurang ajar ,
Orang menyatakan bahawa kami paling teruk ,

Tp , kami tidak/jarang bergaduh sesama sendiri.
Kami bersepakat .
Kami setia pada kawan .
Kami jujur dan xda pendam .
Kami mghormati dan mnolong sesama sendiri .

Tidakkah anda melihat kami dgn betul ? Tidakkah anda meneliti mana satu yg baik dan buruk ? Sdgkan anda yakin anda baik , tp anda bertentangan dgn sikap kami sbnr !
Like · 




ni pulak gambar aku n member letrik di bay .





projek kali ni sangat mencabar . dimana kiteorg kne pecah dinding . kne simien . 
patah2 gak lh ketuk besi .
bagun pagi badan sakit2 . arh . nasib bik time potong dinding tu 
ada yg baik hati tolong insan yg lemah ni .
terima kasih =)
ridwan , en . syikin .

ada yg nak hilang kn tension kpd heppy .
deva dan kecik . deva = baling simien . kecik = sapu 

ada yg hilang kunci dan hp 
dak hafis .
lain kali simpan lelok brg bhrga tu . haha  #kata org aku sendiri pun sama.

zul , muz dan sapa tah , amik betik kt kebun org . dan belah kat situ gak .
pastu pensyarah en . hafis datang . ingatkan nak marah . rupanya dia pn join sekali .
aduhh . hancus . mmg lawak .

dak din kne baling dgn tukul besi .
sbb kurang ajar . tp aggk kasar gak lh . 
nsib bik tukul besi yg dibaling dan pecah . bahagian besi tu xterkena kepala
or kt mna2 aggota bdnnya . kalau kne camne lh anak org tu t . 
walaupun kita lebih tua dripda seseorg tu , perkara itu xbaik . ia akan membawa kemalangan yg xdpt kita elak .
jadi tlg jgn ulginya . xsedap mata memandang . aku rasa marah pulak bila pkra jd camtu .
btw din tak pikir pape , dan terus menjudi . taruhkan RM 50 utk lumba lari brsama nya .
hahah . gila .




sementara tunggu pensyarah . main tenis dulu .





yg bawah ni kiteorg tgh gotong royong . 



gambar bawah ni . mula belah kanan korg . tu aku d CC . saja lepak dgn dak2 IT .


bawah ni pulak . gambar pagi2 sebelum buat senaman =)


gambar ni pulak , kteorg ada ceramah CIDB . semua mengantuk .
bila snap gambar je . mereka sedang gelak ketawa utk mghilangkan rasa mengantuk =)



ni mereka lepas kene ceramah .
mereka plk membuat ceramah style musik cucuk langit .
macam2 



tengok muka mereka berdua dibawah ni . aku rasa nak tampar je !!



sukanya tengok mereka semua tersenyum . =)


tahniah diatas kejayaan kamo syg =)
juara lukis potret



yg bawah ni pulak gambar isnin 15/10/2012 - 18/10/2012 .

gambar bawah ni keadaan ketika memotong dinding . 


gambar ketika memahat .
buat kerja ni kne utama kn keselamatan . =) my eyes my eyes 


 saja berposing =) setelah 2 kali meletop  hahaha 




Kami ibarat seperti keluarga .
Susah sama2 senang sama2 .
Jika ad dantara kami yg tidak bpuas aty , kami akn ckp depan2 dan hanya kami2 yg tau .
Kini ramai org baru . Kami terima anda sbgai keluarga .
Tp lain cerita nya , ada BARUA dlm kumpulan ini .
Xpuas hati kita boleh bincang . Jgn cerita heboh kt org !
Talam dua muka . #harap sgt kau terasa !
Like · 


gandingan . masam dan tengit .


stat 
gambar atas dan bawah ni . kami sarapan beramai2 di kedai makan lh . xkn kt kedai moto =,=


aku suka gambar bawah ni . org nya jugak .
=) manja :p werrkk!



- tamat -




aku xtau nak cerita apa lagi . sebab aku xda mood nk taip2.
adeh !
aku nk simpan status yg tlh aku post kat FB .

hehe . nk buat kenangan .


Diam bukan bmksud xbuat apa2 .
Diam bukan bmaksud di abaikan .
Diam bukan bmksud tidak setuju .
diam bukan bmakSud marah .
Diam bukan bmksud tidak kesah .
Diam bukan bmaksud dilupakan .

Tapi untuk kita berfikir dgn lebih jelas .

#terima kasih sayang :) I da tahu . setelah lama mengkaji diri mu

  • Mencari pengalaman boleh memberi motivasi , pengajaran , pembelajaran .
    Jika tidak sesuai dgn diri kita . Tidak biase . Keluar cepat dari situasi itu .
    Jika tidak anda akan hanyut dan terus di buai arus keasikan . *bahaya



Apa saja yg aku lakukn aku sntiasa igt kau . Aku akan setia dengan kau walau macam mana keadaan , kisah hidup dan cara kau layan aku . Kerana mata dan hati aku tidak akan terpikat dgn mana2 lelaki lain selain kau :') akuseorghalimunan
Like · 




  • Watak lelaki A - bf : kau jgn pijak keluar lebih dri pintu rumah ! Lau ko kua aku pijak kau .
    Gf : baik lh ..

    Watak lelaki B - gf : you I nk kua jap.
    Bf : g mana ? Dgn sapa ? Buat ap ?
    Gf : xtahu ..
    Bf : xpayah dok umah jgn ngde2 .

    Aku rindukn lelaki B . Tlg jadi sprti dlu ..
    Semoga hidup aku pun berjalan lancar seperti arus elektrik :') apa yg aku bina semoga lancar . Semoga semua keikhlasan dan usaha aku ada balasannya .. Walaupun menitiskn airmata , tp aku haus harunginya utk membina semangat dan keyakinan 

    Keakraban ibu dan anak dlm hp :
    Abang , aku dan adik akan col ibu setiap hari.
    Abang : paling lama borak dgn ibu 1 jam
    Adik : 1 hari 5 kali col ibu . 1 kali mgmbil masa 1 jam . Mknanya 1 hari dlm 5 jam bercakap .
    Aku : setiap kali nk buat benda akan col ibu . Termasuk " ibu kakak nak berak " 5 minit kemudian " ibu kakak xleh berak lh " begitulh akrabnya hubungan kami




    Org yg jahat sesetengahnya tidak melakukan kejahatan didepan org. Kadang2 mereka tidak suka membawa mulut . Jarang2 mereka menjaga tepi kain org . Suku2 mereka menyayagi dan setia kepada kluarga / kawan . Jarang mereka menarik kwn mereka mengikut jejaknya . Ap yg penting selalunya mereka jujur dan ikhlas dlm semua bnda . Kepada siapa yg membenci org2 jahat , tidak kah kau periksa hati dan nurani mu dahulu ? #sedih