BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

6 tajuk DI sini




mid vally n the garden  = KL 


pada hari isnin , aq dan sepupu ku pergi ke KL .
jalan2 dan shoping ..


 kak pain
 ceya
 k.lang









HOSPITAL KPJ SEREMBAN 


seminggu ni nenek aku belah ayah sakit .
jadi . tlg lh doa kan dia pnjg umur dan sihat selalu k.
sayang nenek .








TEKAK NAK PIZZA .. IBU PLEASE ???

- hari ni aq makan pizza dirumah 

keesokkan pun mkn tgah hari pizza jugak di pakson , seremban

dia satu2nya ibu yg memahami dan penyayang ..
kakak syg kn ibu sgt2 ..
smga dihari tua nanti kakak akan jaga ibu dgn cukup sempurna n pnuh ksih syg..
lg pun ibu mmg dah tua pn kn?
hihi..
walaupun ibu sllu marah kakak suh mandi , makan , dan jika ada wt salah..
tapi ibu ada juga time kakak ngis , dan saat kakak terjatuh ..
kakak tahu ibu syg kn kakak sgt2 . sbb klau xda kakak ibu xleh idop kan kan ?
hihi ..
kakak yg sllu buat lawak . kakak yg sllu tlg ibu . 
" pedped gosok lh ibu mlm ni "
kakak xleh tdo bila ibu mintak buat cmtu . dan kakak xlh wt xkisah bila ibu mintak ssuatu..
ia sesuatu yg membelenggu bila xbuat apa2. 
kalau kakak wt salah suara ibu tergiang2 di telinga..
maaf ibu kalau kakak sllu wt ibu marah , dan kecik hati ..
kakak mintak maaf . 
terima kasih sbb besar kn kakak dan beri ksih syg yg mlimpah ruah ..
kakak xpnh jumpe ibu org lain sebaik dan setulus ibu ..
ibu satu2 nya ibu yg terbaik ..
terima kasih ibu .. sayangggg ibu !! muuuaaahhh! 

KHAMIS 24/5/2012 . ADIK AQ BALIK . JEMPUT DRI AIR POT . 'ADIK NK PIZZA'  adik tgok blog kakak ye . haha . adik jeles kt lgkawi xdpt mkn ..
balik dari KLIA terus beli pizza utk dia.. 
makan dlm kete . panas2 . uhhh~ panas dibibir cair di mulut

 kakak pun join gak .

puas aty adik ?? 

try makan harwan bodo / harwan tutu . / ikan askar 
stim masak tocu.. perrrrhh! 1st time mkn ooo. sedap . tapi seram nk mkn.



harap kita kekal selamanya .. demi org tua kita yg syg kn kita . =)
jumaat 18/5/2012
kehadiran mu sangat2 diperlukan syg .
gambar sudut blkg .. 

 ibu dan azfar bersama kambing HKU haiwan kurang upaya

mereka mesra bersama



-tamat-






Pageviews today
30
Pageviews yesterday
76
Pageviews last month
880
Pageviews all time history
3,574


terima kasih sudi melawat blog anis .. walau pun anis xtahu sapa yg melawat ke blog anis .. kecuali si dak milo bernama FAKHRI . AIN . juga syuadah yg ske sgt dgr lagu blogger ni . =) terima kasih ..


bawak jalan-jalan melaka 

bos

kelebang . COCONUT SHAKE 

 CEYA NGANGA BEBESAR , KAK PAIN MAKAN 3 BUNGKUS NASI LEMAK 










BEREHAT SEBENTAR DI MP