BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

cerita kehidupan yg simple =)



hari raya ku blm habis lagi .
jadi ada lagi yg dtg .
sedara . keluarga MAMI .
abang2 . TENGKU dan SAYUR
member . geng nilai


masuk cerita belajar pulak .
minggu lepas buat projek LA 3 / P1 .





lepas abis je projek .
azfar pn mcm biase sllu nk balik nilai cepat sgt .
rabu petang kami bertolak balik nilai . bersama amat . tp amat naik motor.
dan alhamdulilah , amat selamat dari kejadian " enjin panas "
motar tetiba padam ketika memecut laju di garisan tengah highway .
dan sempat berfikir utk menarik clash motor 125 nya . dan bawa ke bahu jalan .
pada ketika itu dia bernasib baik ka tiada kenderaan lain dibelakang . 
syukur . ketika itu aku belihat motor dia . " mat sumpah aku xdoa kn pape " aku saja je tgok lme2 moto kau . 

macam biase kehidupan keteorg drumah pd wktu mlm .

petang2 . azfar racik ayam hutan .
dan aku dgn cuk anet (ayam ) memburu dan tido sama2 di pondok


ibu , adik dan man g midvalley . 
beli jam tangan jenama swatch adik 
dan makan makanan kegemaran adik tubbuki ? ha . tu kot nama nya , 
man sampai loya2 tekak mkn . 
then balik dia mkn nasi lauk kampung . haha



minggu seterusnya . 
KELAS AKU LETRIK . 
menang semua acara yg kami masuk. alhamdulilah .
KOIR tempat PERTAMA wakil dari 1kelas .
SAJAK tempat PERTAMA Diwakili oleh en. Razali dan KE-3 diwakili oleh AYU .
lukis POTRET . diwakili oleh pensyarah kami yg bernama EN.HAFIS .
dan petandingan ini juga diwakili oleh AZFAR , hehe . tahniah !!
kerja kumpulan yg sangat meberangsangkan .
eh ! ensemnya mamat bawah ni :













keesokan hari nya ada makan2 bersama semua pelajar elektrik .
dan "gotong - royong "













-tamat- sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment