BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Sunday

kehidupan yang normal =)

salam sejahtera kepada kamo yg sedang melawat blog saya .
minggu ni aku masukkn cerita , aktiviti dan gambar tentang , kehidupan dan aktiviti yg berlaku dsekeliling aku  dan ia melibatkan aku jugak .
ni cerita pertama aku . mesti lh cerita org yg tersyg .
azfar . dgn ayam hutan dan hasil tangkapan burung murai kegemarannya.




lepas azfar siap balik kL. aku n man g amik pasir di sungai , untuk buat tempat duduk .

masuk cerita tentang masuk kolej pulak .
aku ada exam , alhamdulilah selamat siap .
keesokan kompem2 badan semua sakit2. lagi2 kaki .
sbb pkai safetyboot 3kg .
lepas keletihan , terlentang relex jap

 lepas dah test , tgok org lain test pulak lh apa lg ..
 amat , cepat lh matt




lepas siap tu , terus balik nilai . hahaha
then cam biase , amik gambar aktiviti di rumah .

dan ajiq dan paan dtg umh , dari KL ke BB


 DAN MEMBUAT PERSIAPAN PERKHAWINAN .










No comments:

Post a Comment