BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Sunday

Raya !! 19/8/2012 ahad



salam .. selamat hari raya maaf zahir dan batin .
disini aku nurul natasha farahanis bt ismail .
nak meminta maaf jika ada terkasar bahasa, terguris hati dan teramik pape..
maaf kn anis k . halal kn mkn minum dan sgalanya =)

sebelum citer pasal raya pertama. mesti lh ada takbir kn ?
jadi ni lh gambar persiapan utk takbir . tunggu punya tunggu ...
kul 2.30 pagi baru org dtg takbir raya.. hahah. aku dah lena dbuai mimpi.. 
adik n abg je yg tunggu org takbir ..




raya pertama ni . macam biase ,, destinasi .. ibu n abg ke masjid . aku amik nenek belah ayah dan terus ke kubur arwah ayah......kubur arwah uwan belah ibu dan arwah pakcik . then , balik dri kubur . singgah beraya umh nenek belah ayah. mesti lh tiap tahun raya umh nenek yg pertama sbb , nk kejar lontong nenek. perhhhggg! sedap gila !! pAStu kuah kacang kaw kaw duuu ooo.. 

ni lh famly besar aku blh ayah . tapi ramai yg xda tahun ni ....





lepas umh nenek n atuk . 
trip ke rumah mak pulak . ( maklong )

famly ramai2 ada sini .







lepas tu balik rumah ..

ni pulak gambar org pertama datang raya umah ..
SALAM nama dia ..
dia member baik aku .

aku dapat duit raya dia bagi . kau ada?
haha . RM 30.00 lagi . biase lh . anis pasped kan baik ngn org . org pn baik ngn anis pasped.
kalau org tu xbaik ngn anis pasped . rugi lh jawab nyaaa.. kahkahkahkahkk...
cuma anis pasped xtahu nk bermember dgn pompan . sbb pompan ni lain skit prgainya. kalau laki ,
xramai yg talam dua muka . dan laki xkesah , selamber dan juga sporting =)

btw ni gambar SALAM .
lepas salam datang . sedara aku pn dtg . ala dia duduk kt umh sebelah je . jauh xjauh arh...
atih, apak juga Pakmat . SAlam pakai baju hijau . terigat plk kawan baik aku addin . bila lh nk dtg ni .....

lepas tu sedara belah ayah dtg dgn sedara belah ibu . atuk othman pn ada tauu.. atuk belah ibu
lepastu sepupu aku . anak maklong dtg dgn fmly nya ..





lepastu famly man pulak datang .
dgn fmly besar diorg . mak man pun dtg .
klong,kngah,klang,kteh,shima dan adik laki man .
sporting semuanya . wahhhh! meriahh.. suka sgt fmly man heppening sgt2..

terima kasih dtg =)








lepas tu raya umh makde .






RAYA KEDUA =>

raya kedua ni , aku sekeluarga duk umh tunggu tetamu =)
famly first dtg sedara aku . yg duk kt sebelah umh . haha
dan sedara jauh belah ayah dtg .

lepasuh , ada lh budak2 kampung dtg ramai2 .
tp xamik gmbar pn . xkenal . haha .

lepas tu kene serbu lagi . famly atuk belah ibu datang .
lepastu member semenyih / selangor aku dtg
bawah umur aku . hahah


lepas tu pulak family besar Azfar pulak datang .
haha
4 kereta . 
atuk dan nenek pun ada .
btw tme kasih datang semua =)
k.long terima kasih bagi anis mekup . haha . macam perli je =)





malam , man pun balik sini . lepak ngn atih n apak .
hujan lebat sini , sbb tu kot org xdtg2 raya..
pasuh kul 9 mlm keluarga makde pulak dtg =)




No comments:

Post a Comment