BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

persiapan seminggu sebelum raya . . =)

salam . memandangkan seminggu lagi nk raya . kami semua sebok dgn aktiviti wiring dan mengecat .
jadi ini lh aktiviti kehidupan aku yg simple . / sederhana sahaja =)

btw . gambar kat bawah ni xikot tarikh . xsempat nk betulkan lorh .

yg kat bawah ni azfar sedang wiring umah . dan man pulak mengemas halaman rumah ,

ni bilik azfar dan man . kat tingkat atas . style kampung . cantik x?
hihihi..
btw . tahun ni alhamdulilah man puasa penuh . boleh buat kenduri doa selamat ni kn kn ??
tahniah man =)
kami sekeluarga tabik man . man solat , puase . mengaji . wowwww!!
execelent !! alhamdulilah ............ 11111111100000000 xxxxxx

 ni abang aku dani dan azfar sedang main mercun . uhuhuh !!
dak 2 org ni ...manakala man dan ibu sedang menonton televisen .

ni pulak gambar azfar dan man . bawak reban / sangkar ayam ,itik nik moto .

 kat bawah ni pulak man tangkap biawak kt reban ayam . haha . nasib bik dia xsempat mkn ayam2 lg . balas dendam . dengan membela nya . tambat di tiang =)
 man berjaya mendaratkan ikan pacu seberat 4 .5 kg . haha . tahniah .


malam uh , kteorg wt BBQ . bakar ikan . ayam . sotong . hanjing panas dan mcm2 lg .


tragendi 16/8/2012 . hari khamis . ibu man jemput adik kt KLIA . dlm perjalanan balik ,, kemalangan lh sebelum roundabord .. melibatkan 5 kereta  , my syg NCR ada kat tengah2. . yg buat mslh depan skli tu da lari dlu .kereta blkg plk laju terus hentam dri blkg. tu yg kemek depan dan blkg . yg teruk kereta blkg NCR aku ni . pape lh ...... yg pntg ibu man n adik selamat wlaupun terkehel n terhantuk . semua baik2 saja . alhamdulilah . =)


lepasuh , g umh nenek belah arwah ayah aku .anta kuih raya dan borak2 . sayang nenek =)

 hari jumaat 17/8/2012 . hari last nk kejar habiskan wt kerja .
diorg je lh ( azfar dan man ) aku baring agkatkaki dan tido . sebelum tido uh snap gambar dulu =)
 man ... saya amik gambar buntut awak =)
 lepas tu dah siap . azfar pun mandi bergitu juga dgn man .
azfar test moto nya dulu dan simpan dlm umh .
 2 org mamat bangla balik . hikhik .. maaf kn saya ..

 2 org mamat bangla berpegangan tangan melintas jalan .
hihi . ke KTM batang benar . to . BTS .
" balik KL ooh ooh ooh balik KL . hati riang !! "
 lepas je anta diorg . aku dan adik pun g lh beli belah katgiant je pun .
beli sendel adik , tudung adik , mekup . pasuh shopping makanan .
beli zingger buger KFC , beli buger King dan Sushi King . huh ! sedap2 ..
 take away . sebab ibu ada kat umh =)

azfar dan man xpernah mkn puding telo , jd ibu buat . tp diorg xgeti nk mkn camne?? akhirnya x mkn . hah?? i dont get it ......

pada hari isnin haritu , aku kn ada kelas letrik . pensyarah kata siap kerja boleh balik kmpung . wah! betul2 siap kn dan terus blik . jadi , fakhri dan amat pn join balik skli . tp diorg nik motor. 
btw walaupun aku yg bawak kereta , sempat lagi snap gambar tau .
hahahha . 
gila gambar !!

 aku xtahu kenapa . aku suka tengok azfar ( bf ) aku sendiri .
walaupun dia jarang tengok muka aku . walaupn dia tgh marah . walaupn dia wt pape yg myakitkan aty .
aku tetap nak tgok muka dia . cara dia . sejuk hati . rasa syg sgt =) * gatal nya aku ni . kahkahkah..
dia boleh wt aq xjd nk marah . eeee ~ comel nya dia .. syg azfar mcm anak kandung aq sndiri . i love you .walaupun dah dekat 9 bulan kot xdengar pktaan tu dri dia n aku pn . haha . truely love =) i like it ..

bawah ni pulak . xtahu knp . aku nk amik gambar ibu dan abg aku tgh borak n wt lawak time lepas berbuka. manakala azfar dan man tgh berasap( merokok ) kat lua umh . =)

kami main mercun alah apa tu bunga api besar tu nama dia ( mercun kek ) ada 132 das kot . cntik sgt , tp itu aq amik vidio ..jd xda gmbar nya .. lepas tu , azfar , man , atih betulkan motor dan tukar set kat bengkel moto kt umah .

atasni . itu lh abg saya yg gila amik gambar macro ( amik gambar serangga ) . dan ibu saya yg sempoi .

hidup sempoi , sederhana tapi tidak kempunan . itu lebih baik dari hidup kaya , tapi harga makanan pun nk tanya " berapa 1/ 2 " , kedekut / sayang harta bnda dan duit . ia xbwk kemana pun . alhamdulilah .. hidup aku sempurna tanpa mengira / mempunyai ibu yg berkira =) aku bersyukur kerana adanya ibu kandung yg sempurna , cantik , baik hati , penyayang , xberkira . sayang ibu . ibu adalah hadiah yg paling berharga =) alhamdulilah . terima kasih yA ALLAH .

No comments:

Post a Comment