BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

aktiviti harian = 28.7.2012 - 3.8.2012

salam sejahtera semua pembaca dan pelawat blogger anis pasped .
minggu ni anis masukkn gambar2 aktiviti dan cerita kehidupan anis .
selamat berpuasa . =) peace 
maaf kalau gambar ni nampak gedik . haha 

gambar kat bawah ni pada 28.7.2012 . man baru balik dari bazar .
ibu berbaju biru dgn kipas . dan bersiap sedia tok berbuka puasa .
ni lh kehidupan simple anis . 


ibu , abang , azfar dan abg boroi ( man ) 



pada 31.7.2012 . aku di masjid tanah melaka . 
bosan2 duk umh sewa , aku g teman ayu kawan kolej aku kerja . 
huh . teringin nk mencuba kerja dgn org .
bila lh boleh dpt kn kn ?




nyum2 . sedap nya . bulan2 pose ni ngdap bnda2 cmni . sabar jew lh ..




lepas tu , dpt call dri azfar , nk gunting rambut . then bawak dia g gunting rmbut .
eee. comel nyer dia =) muka takut cina tu gunting salah je . 

minggu ni . kelas letrik , aku kne dtg kul 4petang hingga 5 pagi . ish2 . nasib2 . xcukup tido . dah macam hape dah . aku pikir nk benti , tapi ... sayang lh ... xjd nk benti .. akmal giila . terus benti dah .



keesokkan tu aku pn beli pemutar skru . perrh ! abis duit aku terbang .
lepas tu xtahu nk g mana .
aku dan azfar memandu tanpa arah tuju . dan kami ke zoo . utk tenangkan fikiran .
aku bersyukur kerana azfar minat dan sygkn binatang .
=) alhamdulilah . 





lepas abis kelas , pukul 5pagi . kteorg pn terus sahur kt kedai DAMIA . 


lepasu kan . aku balik nilai bersama azfar , amat naik kereta  dan fakhri naik moto . lepas tu kan kan .. amat terlanggar tahi lembu . dan kn . dan kan . kena fakhri . haha. makan kau !!

 Anis Pasped =>>

eh eh ! Fakhri Haris best tak hujan taik lembu tadi ??
 ·  · 15 hours ago · 


aku ada ayam . aku bela dia dari umur dia 3 hari tau . 
nama dia cux-anet .
dia membesar dgn bergitu baik tau . 
cuxanet , manja , pandai dan bijak .
aku sayang dia sgt2 .!!

cux-anet masa umur 3minggu =>


ni pulak cux-anet sekarang =>
ada banyak gambar dia . tp ni je yg aku masukkn . baru amik gambar tadi tau . 1.37pm 4/8/2012 




No comments:

Post a Comment