BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Wednesday

PENDAWAIAN PEMBULUH & sesalur fasa tunggal 9.7.2012

sem kali ni , mula2 aku masuk pd hari isnin 9/7/2012 . 
mula klaz teori okey lh . berdebar gak lh nk mulakn balik setelah 
cuti 2 bulan . haha . 
sem sebelum ni aku bljr mesin 3 fasa .
pasuh wyring balik. fuuhh~ start jew amali , aku kaku . aduh apa aq nk buat ni . biase kt umh , duk relex kne kipas.
first2 masuk buat wyring kt bay menyumpah2 gak lh . 
nk benti pn ada mulut ni xabis2 kluarkn pktaan tu .
tp pakse kn diri gak biasekn dgn keadaan tu balik.
last2 aq berjaya gak . weeellll~ aku mmg genius pn . kahkahkah. 
klaz wyring start kul 9 malam - 3.30 pagi .
pas tu aku balik mandi , g kdai mkn . dah tutup . aduh kedai makn DAMIA tu ..
xda buat apa , aku pn balik nilai dgn azfar
kul 3 pagi gerak nik moto balik . haha .
pasangan gila . sampai umh nilai tido kt garaj . haha

projek 2 pulak . kul 6pm - 12tgh mlm .
seronok wt keje mlm2 . aku kn mcm burung antu . pg ptg ngtok , bila dpt klas mlm . fussh!
sukanya xterkira . haha. 
suka2 gak ., tp penat lh gak sbb pg ptg pn aku kne dtg gak klas sbb aq jd store keeper . huh !
penat2 . terima kasih pun payah nk dgr dri mulut diorg bila aku n ayu dah bagi brg .
bila xcukup brg menyumpah2 kiteorg plk .
ikot kn aku yg dulu . aku dah HENTAK diorg CUKUP-CUKUP ! geram aku .
aku dah bagi , pandai2 lh kira cukup ke x cukup .
nasib bik korg tua2 dri aku . aku je muda =) 
mampu klau nk hangin pun aku bising n marah je .
sblum suara lantang aku keluar , dan bahasa BISA aku kuar , lebih baik aku bla dlu n relex kn diri . 
haha. 
kalau nk tgok setan aku camne , buat lh hal . tp yg kecik2 aku xksah lh .
kalau melibatkn sakit fizikal xkesah pn .
tp kalau melibatkn hati , 
mmg kau mkn nasi guna strw .. 
=)
 kuikikui . * serius ni . 

# azfar maaf sbb bg brg xcukup . ape pun terima kasih sbb kawal kmrhn mu .


BTW entry aku kali ni kn pasal belajar kn . tengok lh gambar kt bawah .
gambar  dalam post aku kali ni pun berkaitan dgn dak2 umah jugak . cek it out =)

taadaaaaa~























heppy birthday chong . may god bless you <3 love u ..








No comments:

Post a Comment