BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Friday

aktiviti 21/7/2012 - 27/7/2012


semperna ramadhan ni .
anis nk ucapkn selamat berpuasa semua .
pose jgn xpose =)


adik tolong mak ( maklong )
juadah berbuka puasa =)

azfar , amat dan man 




berbuka puasa bersama housemate . chong =)
kita puasa dia pn turut puasa . 
terbaik lh chong # tabikk selluutt ~


ke kedai letrik di melaka .
abis duit aku sebulan gaji . is barang bai is barang baik . projek buat wyering drumah =)

lepastu g main boling kt MP . 
azfar saya menang .
teman lelaki terhebat .. !




perjumpaan ramadhan bersama MEHG . untung lh semua berpasangan .
kecuali aku .
haha
laki aku ada kat umah duk diam2 . balik2 kne tiau sama dia .
aduhh~  maaf balik lambat syg =)









nak suh korg baca ni . 
kpd semua lelaki hargai lh semua wanita .
kerana ciptaan NYA semua nya sama .
kecuali , wanita itu yg memilih jalan kehidupannya sendiri .
sayangi wanita dgn jujur , dan bukan untuk dipermainkan atau di caci .
kepada wanita semua .
jika ini berlaku kpd anda .
maka anda perlu merendahkn diri , diam dan mendoakn apa yg terbaik kpd org yg megutuk itu .
semua wanita adalah indah dan cantik jika mereka pandai memilih jalan kehidupannya .

‎"Kalau perempuan lawa pendiam , Lelaki akan cakap:: woow, ciri-ciri isteri idaman...

"kalau perempuan tak lawa pendiam , Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...

"kalau perempuan lawa berbuat jahat , Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman
nih...kesian

"kalau perempuan tak lawa berbuat jahat , Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak
huduh...

"kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu , Lelaki akan cakap: heroin sejati...!

" kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu , Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...

"kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem , Lelaki akan kata: ok gak la....

" kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem , Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

"kalau perempuan lawa ditinggal kekasih . Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....

"kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih , Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...

" kalau perempuan lawa penyayang binatang , Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh
kasih sayang

"kalau perempuan tak lawa penyayang binatang , Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang
harus menyayangi...

"kalau perempuan lawa bawa BMW , Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela nih....

" kalau perempuan tak lawa bawa BMW " Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....

"kalau perempuan lawa tak mau bergambar , Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya
tersebar

" kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar , Lelaki akan kata: sedar pun diri...

" kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki , Lelaki akan cakap: caring sungguh....

" kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki , Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....

"kalau perempuan lawa bersedih hati , Lelaki akan cakap: dont worry..i will make u happy
forever

"kalau perempuan tak lawa bersedih hati ,Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...

"kalau perempuan lawa masak , Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak
tu...

"kalau perempuan tak lawa masak , Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????

"kalau perempuan lawa main2 miss call , Lelaki akan kata: takpe...

" kalau perempuan tak lawa main2 miss call , Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk
ni tau..

" kalau perempuan lawa hantar2 email , Lelaki akan kata: sukenya....

"kalau perempuan tak lawa hantar2 email , Lelaki akan cakap: balik2 email dia...boring

No comments:

Post a Comment