BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Sunday

fAmLy MaN dTg UmAh . aHaD 3/6/2012

btw : aku makan pn bersuap dri kcik smpai besar .. ibu yg ketip kuku aq, ibu yg korek taik telinga aku . 
haha .. KAU ADA ??





Ahad 3/6/2012 -12.30 - 4.15 pm .

man , k.long , k.atih , shima , n abg ipar mann dtg . bersama anak buah gak manja dan cem - beng =)


man xajak azfar sbb man terus g melaka , lgpun skjp je . diorg teringin nk dtg sini . diorg masuk kebun n wt mcm2 .

pape pun . seronok kenal fmly man coz diorg byk ckp n jenis mcm fmly aq jugak yg epy je semua ..

fmly azfar best . n fmly man pun best gak . bersyukur sgt kenal mereka .

ibu syg sgt2 kt mereka . semoga fmly kita semua akan kekal bersama .

kpd tengku n sayur gak , selalu lh kemari . ibu sentiase tanya kabar korg berempat tau .




shima ( adik man ) dlm diam byk dah mkn durian =)


k .atih xleh mkn durian tp curi2 makan gak . awak tu ngdung lh =)
tgok ler 2 budak ni tellu gembira , smpai buat pesta air . nsib bik x lari terjun kolam


dah mcm hari raya , mkn nasi impit n rendang .  nyamnyam .. sedap nya ...!! kaw kaw duuuu






berkeras xnk balik . haha






Pageviews today
23
Pageviews yesterday
92
Pageviews last month
1,039
Pageviews all time history
4,138

TQ . KEPADA YG MELAWAT BLOGGER =)




No comments:

Post a Comment