BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Sunday

sUpRiEsssssss !! hEpY BiRtHdAy AzFaR .. 19 TAHUN





pada AhAd 20.5.2012 
adalah hari lahir azfar .
jadi masa untuk balas apa yang dia buat hari lahir aku ahad 23.10. 2011 !
this time YOU are mine !


haha ..
pada hari selasa 6 hari sebelum tiba hari lahir azfar ..
kakak azfar col pada pkul 10.23 pm .
" anis hari ahad ni free x? akk n mama ada plan "
" free .. !! apa plan ? "
" bla... bla.. bla... bla...."
" yes! set !"

i'm the one wish you . =)

pada pukul 11.15 am pada hari lahir azfar ..
dia col . dan aq mntk maaf sebab xleh wt mcm mana dia buat ( buat kejutan hari lahir aku )
dan xleh smbut bsama..

dia pun bgn g keje ..

pada pukul 2.30 ptg . aq pun gerak dari KTM batang benar ke SALAK SELATAN .
tunggu. tunggu.

sampai di salak selatan pada 3.07 pm ..
aku tunggu akk azfar amik ..
" anis bg thu dia ke anis dtg sini ? "
" xpun . kenapa dia ada kt umh akk ke ? " 
" aah .. dia bru balik keje terus ke sini "

aahh sudah .. 

" lau cmuh anis g BTS duk umh mama "
" turun bawah cri kereta silver pakwe kakak amik (WCP 49 ?? "

aq pun cari dan masuk dlm kereta . pasuh borak2 dlm kete abg hapis ( pkwe kakak )
dan g amik kek kt tesco tman mida ?? ape tah .. 


then abg apis anta ke rumah mama ..
aq pun naik lif . aq fobia nik lif tp memberanikn diri .
Test pen sentiasa berada di tangan aku . dan pisau di kaki aku ..
 hahaha.. sebagai senjata keselamatan ..


sampai di tingkat 5 . aq melihat di dinding sebelah lif utk memastikan aq smpai di tempat yg betul.
dengan melihat didinding tertera " neg ...."
ha ! betul lh baris rumah dia ..
haha
..
then .. aq menuju ke rumah mama ..
terlihat mama bersama lelaki dan rancak bercerita . btw . laki tu wat bilik air baru mama lah...

aku pun memberi salam . dan " mamaaaaaaa !! " dengan nada gembira ..
dlm aty aq bkata " eh ! terover pulak . pggil aunty lh ! " haha. tesegan pulak .
tapi aq buat muka tembok .
masuk dan bukak stokin .
terus ke bilik air bsuh kaki tgn.
dan duk semeja beborak dgn mama .dan melantak .
di rumah mamank bina badan ye .. 

dlm 1 jam .
dgr mama membebel psl azfar ..
dlm kereta perjalanan ke rumah azfar pun dia masih bercerita . banyak soalan dituju ke aku . 
dan byk membebel si azfar tu . aq pun gelak dan layan mama.. =) aq rsa seperti dia ada lh mama kandung aq.
terima kasih mama terima anis dan layan anis macam ni . sayang mama . 


sesampai je di rumah kakak ..
kakak dan abg pun ada dlm kereta ..
" azfar tido , anis g lh kejut dia "
aku dan mama pun g ke rumah kakak . aq tunggu di bilik air yg gelap . mama kejut dia .
lama mereka berborak . azfar dengan tawel menuju ke bilik air .
dan aku maju kehadapan utk menjelaskan penglihatan dia yg mamai dan mata nya masih lagi merah  .
" Cak !! mana boleh mandi i nk guna lh .hihi. epy bfday !! "
" hey ! bla u smpai , mama bila anis smpai ?? tekejut dan gelak  "
" g lh mandi "




selepas sudah dia mandi kiteorg pn gerak ke restoren NELAYAN ..titiwangsa 


tempat nya cantik sgt2 !
smpai di situ dlm kul 6 hingga pukul 9.30 pm hanya makan . makan . dan makan .
tp rugi aq xmkn sea food . hihi .tgok diorg mkn je. aq mkn apa yg boleh .
tp seriously mmg sedap gila makanan2 kat sna. 













lepas kul 9.30 pm kami kerumah kakak . oh ! lupa ada 1 cerita lagi ..
mse kt restoren tu mama dia amik telur rebus..
dan simpan dalam beg .. sesudah mama g tandas d shell dlm pjlnan balik ke rumah kakak 
" tahu x , telor mama amik tadi pecah dlm handbeg .. abis beg mama . balik kne kemas . kalau mama tahu belum masak lagi mama amik byk2 wt sarapan pagi sok " 
hahahaha .. kelakar mama .. lepas smpai umh kakak mama basuh kunci kereta yg hanyir kne telur .
tangan aku pun kne jadi aq g basuh sekali .
then aku kua kn hadiah . menuju ke azfar dan berikan pada nya .
sengih2 dak tu . mama " adik anta anis g KTM tunggu smpai dia naik , bhya mlm2 ni "


dan bersalaman dan mama gerak ke rumahnya. kakak masih berborak dgn abg .
dan aku msuk dlm kereta azfar .
kami terus kemana tah . then jmpe sepupu azfar (boboy ) juga awek sepupu dia aisyah di kedai mkn .


" xpyh nik train , da mlm ni . rmai bgla . i anta smpai umah . ''
wlau pn kita .. saya berterima kasih sbb msih fikirkn saya .
terima kasih .


dan pukul 11.30 gerak smpai umh dgn boboy n aisyah .
then duk2 jap bork ngn ibu pasuh diorg pn balik ..


terima kasih kepada mama , kakak , dan abg .

terima kasih juga kepada azfar .

terima kasih jugak kepada man yg telah risau kn anis .



azfar ..
semoga pnjg umur dan dimurahkn rezeki ..
semoga pandai bawak diri dan bahagis selalu..
semoga hubungn kekeluargaan kita kekal bsama.
semoga menjadi orang yg berguna dan memahami hati seseorg .
terus maju kn hidup . anis sentiasa ada untuk kamu .
sicomel kita (anis yg comel ) berdoa utk kamu


=) senyum selalu . jaga2 mama bising pasal kamu lagi nanti . siap lah ! mati awak ..




untuk kamu azfar .. semoga pakai . xtau nk beli apa . jadi amik lh . sebagai ganti baju padini yg i amik dari you utk wt peluk tdo mlm . kahkahkah








terasa nk masukkn gambar lama ..
nantikan entry baru aq . gambar dulu2


No comments:

Post a Comment