BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Saturday

2 org buat kerja gila ..


plan buat kerja gila kejap lagi — with Man Azman in Kampong Batang Benar.
 ·  · Friday at 8:45pm · 

  • You, Wany Spnhoi and Nur Farra Ayien Kareem like this.


    NI lah budaknya si azfar n man .
    plan tetiba nk dtg umh .
    terkejut dibuat nya. kalau pagi / ptg xpe. ni tgh mlm .
    12 tgh mlm smpai umh .
    azfar dari KL (BTS)
    man dari MELAKA ( MAJID TANAH )

    xke gila ? sesampai umh mancing .
    kul 4 pagi g kebun 2 org cri durian . dgn lampu suluh . mentang2 guna hp ada tochlight ..
    lepas tu , tdo kul 4.30.DALAM kereta ..
    sian diorg . tunggu eh , nanti ibu buat rumah tetamu . t da siap boleh lh reramai dtg umh . hihi .; KALAU NK rasa duk KAMPUNG LH ..



pukul 7 am - bangun pagi .
ngdap ayam , itik , kolam , kandang kucing , sarapan 

pukul 9am cari durian di kebun cari durian dan manggi , makan durian 

pukul 11am jaga kambing , buang ayam mati

pukul 12 buat reban ayam , dan mengecat tempat duduk

pukul 1 mandi ( kt masjid ) , makan 

pukul 3pm mancing 

pukul 5 pm g kebun cari durian , tolak motor , halau lembu , ke kandang kambing , ke reban ayam 

pukul 6.30 pm main pingpong 

pukul 7.45pm makan durian , buat bekal .

pukul 9 mereka masing2 pun gerak balik 

azfar menaiki kereta ke KL 

man menaiki motor ke melaka

man balik ikot pedas linggi , jalan unyi xda org .
bawak motor , bersila sambil makan durian . peneman dikala sunyi .
yg azfar entah kemana .


terima kasih sbb sudi dtg dan tlg kami sekeluarga ..
rajin2 lh dtg lagi ..

korg yg berminat nk rasa macam kehidupan kmpung , kne baik ngn aq n famly dan semestinya kne rajin . hihihihi ... =) 


 makan durian di kebun



 tgok lh motor siapa yg dia bawak redah semak ni



 lepas cari durian . tunggu apa lagi , bukak mauk mulut lah


 org pro bukak durian

mcm bos , tunggu amik masuk mulut je 



 pegang anak tupai 




ibu saya sporting tau . ibu yg penyayang 

 tengah hari cat tempat duduk , sesambil tu cat kaki sekali ..

 penat2

 man tlg cat jugak 

 azfar mcm biase duduk melihat

 lepas tu tangguk udang nk mancing







 dan mancing di kolam VVIP








 cari durian dan tolak motor




 menanti lembu

 halau2





kandang kambing lembu







 bersama ayam


 durian tu nk bedal sapa?


main pingpong pulak 






 kupas durian buat bekal 








ibu saya yg tllu syg kn mereka berdua.. 





No comments:

Post a Comment