BOLEH CARI ANIS DI FB : ANIS PASPED . YOU TUBE : ANIS PASPED . KALAU INSTAGRAM SILA PM ANIS DEKAT FB ATAU WHATSAPP 013 311 9297 .

Total Pageviews

Saturday

2 org tua xsedar diri .. g spa..


hai . kita ade cerita baru yg nk dikongsi dgn
sedara mara aq ni..
.. pada jumaat 30/3/2012
hehe..
aq yg muda ni.. kne jd driver ..
setelah g bank. terlintas di dpn mate dak 2 org ni nk g SPA..
aq yg tgh drive , tpkse patah balik
dan bawe mereka ke tempat itu..
mereka terus srvey spa tu..
dan bercadang tok ke sana satu hari nanti..
selepas mereka berdua bergembira mencerita kn plan diorg..
aq yg duduk , membangkitkn diri..
" eh! korg je ke?? aq ni" kata aq..
" haha.. kau nanti2 lh" lepas kiteorg " kau plk..
" kau nk belanja ke?" kta aq..
" haha.. bolehhh~" kate ibu aq

hati aq pn berbunga2 , dan melihat pakej yg ado..
haha.. sekali skle nk mnje kn diri.. per slh nyer erkkk???
haha..

sape nk g kursus kahwin dgn aq??
jom2 g rmai2..
klau lmbt2 nanti harga naik tau.. baik amik sekrg ..
#gatalsungguh.....





lepas tu aq g makan dgn 2 org bujang ni .. 
untung tau kua dgn 2 org sehati sejoli ni..
xda duit aq kuar..
dye bg duit suh bayar,
baki aku yg amik.. hahahhaahhaha...
xde lh. gurau je..  # " bila lah nk kaya ni "


btw .. aq syg mereka berdua sgt2...
ibu makcik .. love you..

lepas balik dari jalan2..
sedara n sepupu dri famly m.udo n p.tam
ad kat umh.. mancing  kt kolam vvip















No comments:

Post a Comment